Sıkça Sorulan Sorular
Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?
- İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 30 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.
- Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Online siteniz üzerinden aldığım Yeni Sezon ürünlerin tadilatlarını nerede ve nasıl yaptırabilirim?
- Online sitemiz üzerinden almış olduğunuz;
- Yeni sezon ürün/lerinizin tadilatlarını ücretsiz olarak tüm mağazalarımızda (sezon+outlet) gerçekleştirebilmektesiniz.
- Outlet ürün/lerinizin tadilatları mağazalarımızda yapılamamaktadır.
- George Hogg markalı tekstil ürün/lerinizin tadilatını tüm Network outlet mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?
- Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde 30 gün içinde eş değer bir ürünle değiştirebilirsiniz.
Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.
- Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.
Kargo şirketi ile geri gönderim sürecini öğrenmek için tıklayınız.
Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?
Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.
Hediye ürünümü nasıl iade edebilirim?
Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 14 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.
Kargo şirketi ile ürünümü nasıl iade edeceğim?
Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz ve siparişinize ait iade etmek istediğiniz ürün için aldığınız iade kodunu paylaşmanız yeterlidir.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) online kurye talep edebilirsiniz. (Ana Sayfa > Gönderi Yap > Tıkla Gönder)
- Size en yakın Yurt İçi Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz. (Size en yakın şubeyi öğrenmek için tıklayınız.)
Satın aldığım ürün için kargo ücreti ödeyecek miyim?
NetWork.com.tr'den verilen siparişlerde; 500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır. 500TL altındaki siparişler için kargo ücreti 49,90 TL'dir.
Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?
Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yatırılıyor?
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım?
Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.
Site Kullanım Şartları ve İletişimler ile Kişisel Verilerinizin Korunmasına İlişkin Bilgilendirme
Değerli Ziyaretçilerimiz, Müşterilerimiz ve Üyelerimiz
Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili uygulamalarımız ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") kapsamındaki haklarınız hususunda sizleri bilgilendirmek istiyoruz.Bu metinde:
- Aymarka (Network, Divarese ve Que) mağazalarını (“Mağazalar”) ziyaret etmeniz ve/veya Mağazalar’dan alışveriş yapmanız
- Sadakat Kart programına üye olmanız (“Sadakat Kart Üyesi”),
- www.network.com.tr ve www.divarese.com.tr internet sitelerini (“Site/Siteler”) veya cep telefonunuza indireceğiniz Network uygulamasını (“Mobil Uygulama”) kullanarak Site’yi ziyaret etmeniz, Site’den alışveriş yapmanız veya Site’ye üye olmanız (“Site Üyesi”),
- Ticari iletişim kanalları ile genel ve kişiye özel kampanya bilgilendirmeleri yapılmasını kabul etmeniz
halinde kişisel verilerinizin kullanımına ilişkin aydınlatma metni, açık rıza vermek istemeniz halinde vereceğiniz açık rıza beyanları ve Site’yi ziyaret etmeniz halinde kullanılan çerezlere ilişkin bilgilerin yer aldığı çerez politikamız yer almaktadır.
Sizler tarafından verilen ve taraflarından edinilen bilgilerin ve işlemlerinin güvenliği için gerekli önlemler bilgi ve işlemin mahiyetine göre Şirketimiz veya ilgili kuruluşca sistemlerde, teknolojik imkanlar ve maliyet unsurları dahilinde, uygun teknik ve idari yöntemler ile alınmıştır.
- 1. Aydınlatma Metni
Hangi Kişisel Verilerinizi İşliyoruz? |
Mağazaları Ziyaret Etmeniz Halinde
Mağazalardan Alışveriş Yapmanız Halinde
Sadakat Kart Üyesi Olmanız Halinde
Site’den Alışveriş Yapmanız Halinde (Üyelik olmasa dahi)
Site Üyesi Olmanız Halinde
Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni Vermeniz Halinde
|
Kişisel Verilerinizi İşleme Amacımız Nedir? |
Ortak Amaçlar
Mağazaları Ziyaret Etmeniz Halinde
Mağazalardan Alışveriş Yapmanız Halinde
Sadakat Kart Üyesi Olmanız Halinde
Site’den Alışveriş Yapmanız Halinde (Üyelik olmasa dahi)
Site Üyesi Olmanız Halinde
Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni Vermeniz Halinde Genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyaların, avantajların, promosyonların, reklamların, bilgilendirmelerin, pazarlama faaliyetlerinin oluşturulabilmesi/yapılabilmesi, size yönelik her türlü ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi amacıyla kimlik, iletişim, alışveriş ve pazarlamaya esas bilgilerinizi işliyoruz. |
Kişisel Verilerinizi Toplama Yöntemimiz ve Hukuki Sebebimiz Nedir? |
Aymarka olarak kişisel verilerinizi, Aymarka veya Aymarka bayileri, iştirakleri tarafından; Mağazalarda bulunan güvenlik kameraları ile, Mağazalarımızda bulunan cihazlar aracılığıyla, Mağazalarda sözlü olarak satış danışmanlara beyan ettiğiniz bilgilerin bu kişilerce sistemlerimize kaydedilmesi, Mağazalar, Site ya da Mobil Uygulama üzerinden yaptığınız alışverişlerin veya üyelik işlemlerine ilişkin paylaştığınız bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi, sabit-mobil nitelikli internet ve iletişim cihazlarınızın ve/veya mobil uygulamaların muhtelif ortamlarda ve yerde kullanımlarından oluşan/edinilen verilerin sistemlerimize kaydedilmesi, Mağaza, Site ve Mobil Uygulama üzerindeki her türlü alışveriş, tahsilat, teslimat, işlem, anket doldurma, kayıt ve davranışsal işlemlerin sistemlerimize kaydedilmesi, telefon yoluyla sizinle iletişim kurulması esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi gibi otomatik yöntemlerle toplamaktayız. Aymarka olarak kişisel verilerinizi; Site, Mağazalar ve Mobil Uygulama üzerindeki üyelik ve satış süreçlerine ilişkin olarak “sözleşmenin kurulması ve ifası için veri işlemenin gerekli olması”, “hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi” ile “veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine; mevzuattan kaynaklanan saklama yükümlülüklerimize ilişkin “hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi” hukuki sebebine; mağazalarda güvenlik kameraları ile kayıt yapılmasına ilişkin olarak “veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” ve “hakların tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin ve aktarmanın zorunlu olması” hukuki sebeplerine; kişiselleştirilmiş/ticari iletişim ve Sadakat Kart Üyeliği’ne ilişkin olarak ise vereceğiniz açık rıza hukuki sebeplerine dayanarak topluyoruz. |
Kişisel Verilerinizi Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarmaktayız? |
Aymarka olarak kişisel verilerinizi;
|
Kanun Kapsamındaki Haklarınız Nelerdir? |
Aymarka tarafından işlenen kişisel verilerinize ilişkin olarak Aymarka’ya başvuruda bulunarak her zaman; a) kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, b) kişisel verilerinizin işlenme faaliyetlerine ilişkin olarak bilgi talep etme, c) kişisel verilerinizin işlenme amaçlarını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında üçüncü kişilere aktarılmış olması durumunda bu kişileri öğrenme, d) kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,e) kişisel verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması veya Aymarka’nın söz konusu verileri işleyebilmek için hukuki dayanağı veya meşru menfaatinin bulunmaması halinde kişisel verilerinizi silinmesini veya yok edilmesini isteme, f) kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere (d) ve (e) bentlerinde belirtilen taleplerinizin bildirilmesini ve aynı işlemleri gerçekleştirmelerini isteme, g) kişisel verilerinizin otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle ortaya çıkabilecek aleyhte sonuçlara itiraz etme, ğ) kişisel verilerinizin kanuna aykırı bir şekilde işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın tazmin edilmesini isteme hakkına sahipsiniz. Başvurularınızı Veri Sorumlusu olarak Aymarka Mağazacılık A.Ş.’ye aşağıda belirtilen iletişim kanallarından iletebilirsiniz (İlgili talebin yasalar gereği belirli bir prosedürde yapılması gereken hallerde söz konusu prosedüre uyulması gerektiğini hatırlatmak isteriz.) Adres:Ayazağa Mahallesi Azerbaycan Caddesi 3A Blok No: 3/O İç Kapı No:3 Sarıyer/İstanbul Telefon:+90(212)3862000 Faks:+90(212)3862010 E-Posta: Kep'li ve Kepsiz mail adresleri onlinedestek@aymarka.com.tr ve aymarka@hs03.kep.tr İnternet Adresi: www.network.com.tr, www.divarese.com.tr |
- 2. Çerez Politikası
Aymarka olarak; Mobil Uygulama ve Site kullanımlarına ilişkin istatistiksel çalışmaların yapılması, hedeflenmiş reklam/tanıtımların yapılması ve etkin bir müşteri deneyimi yaşamanızı sağlamak amacıyla Mobil Uygulama ve Site’de muhtelif türde çerezler kullanılmaktadır. Bunlar oturum çerezleri, kalıcı çerezler, zorunlu çerezler, işlevsellik çerezleri, analiz çerezleri, ticari çerezler ve üçüncü parti çerezleridir.
Çerezler ziyaret edilen internet sitesinin düzgün bir şekilde çalışmasını ve geliştirilmesini, kullanıcı deneyiminin kişiselleştirilmesini ve iyileştirilmesini, siteleri oturum açmadan ziyaret edebilmesini ve/veya tarafına (duruma göre internet tarayıcı ve/veya ilgili mobil uygulama kapalı olsa dahi görebileceği) ticari-sosyal amaçlı bildirimler yollanmasını ve genel olarak site kullanıcıları-ziyaretçilerine gerek ilgili sitede, gerek başkalarına ait sitelerde (sosyal medya-ağlar ve online reklam ağları dahil) genel ya da özelleştirilmiş bilgilendirmeler, reklam ve tanıtımlar sunulmasını-iletilmesini sağlamak amacıyla bilgisayarlara ve mobil cihazlara yerleştirilen küçük veri parçacıklarıdır. Ayrıca, çerezler yoluyla elde ettiğimiz trafik verilerini dijital pazarlama amacıyla yurtiçindeki ve yurtdışındaki üçüncü kişi iş ortaklarımız ve dijital pazarlama firmaları ile paylaşmaktayız. Çerezler bilgisayar-cihazlarda, varsa kanuni azami süre aşılmamak kaydıyla, amaca uygun bir süre ile tutulurlar.
Sitemizi (mobil versiyonları dahil) kullanan Ziyaretçiler yukarıda belirtilen uygulamayı, keza ilgili tanımlama bilgilerinin burada, kişisel veri mevzuatında ve bu bilgilendirme metninin diğer kısımlarında çeşitli bilgileriniz için öngörülen amaçlarla ve kapsamda-şartlarda işlenmesini (bu çerçevede üçüncü kişilere aktarım-paylaşımları ve kullanmaları dahil) kabul etmiş sayılırlar.
Ziyaretçiler istedikleri her zaman cihazlarındaki program ve/veya işletim sistemi ve/veya internet tarayıcısının ayarlarından çerezleri düzenleyerek kaldırabilirler ve/veya anılan bildirimleri durdurabilirler (Bu takdirde Sitemizin/ilgili cihazın/programın arzu edildiği gibi çalışmayabileceği ve/veya bildirim içeriklerinden haberdar olunamayacağı bilinmelidir).
Yukarıdaki aydınlatma metninde detaylı olarak açıklandığı üzere, kişisel verilerinizin işlenmesi için açık rızanızın gerektiği ve/veya size yönelik ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi için ticari iletişim izninizin gerektiği hallerde, söz konusu izin ya da açık rızanızı; mağazalarımızda verebileceğiniz gibi Site’de ve/veya Mobil Uygulama varsa digital ortamda da verebilirsiniz.
Şöyle ki; yukarıdaki aydınlatma metnini uygun bulmuş iseniz, bilgilerinizin doğruluğunu teyit ettikten sonra sizi bilgilendireceğimiz işlemleri (prosedürüne ve tercihinize göre) yaptığınızda ilgili açık rıza/ticari iletişim izni verme işleminiz tamamlanmış olacaktır.
Sadakat Kart Üyeliğine ilişkin açık rıza/ticari iletişim izni beyanı
İstediğim her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, göndereceğiniz elektronik iletilerde belirtilen işlemi (red) yaparak ilgili ticari elektronik iletişimi durdurabileceğim, açık rızama dayanarak kişisel veri işlenen hallerde ise açık rızamı her zaman geri çekerek açık rızaya dayanan kişisel veri işleme süreçlerini durdurabileceğim hususlarında da bilgilendirildim/biliyorum.
Sadakat Kart üyeliğine ilişkin olarak kişisel verilerimin yukarıdaki aydınlatma metninde açıklandığı şekilde işlenmesine, kişisel verilerimin Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Boyner Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş., Beymen Mağazacılık A.Ş.(Beymen, Beymen Club)), Christian Louboutin Mağazacılık A.Ş. ve Beymen İç ve Dış Ticaret A.Ş. ile paylaşılmasına ve tarafıma Aymarka ve bu metinde sayılan grup şirketler tarafından verdiğim iletişim bilgilerim ile ileride güncellemem halinde güncel iletişim bilgilerim üzerinden SMS/ kısa mesaj, MMS, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta / mail, mobil app ve web üzerinden push, bluetooth, beacon, her türlü özel-genel ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve onay veriyorum.
Kişiselleştirilmiş/Ticari iletişime ilişkin açık rıza/ticari iletişim izni beyanı
İstediğim her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, göndereceğiniz elektronik iletilerde belirtilen işlemi (red) yaparak ilgili ticari elektronik iletişimi durdurabileceğim, açık rızama dayanarak kişisel veri işlenen hallerde ise açık rızamı her zaman geri çekerek açık rızaya dayanan kişisel veri işleme süreçlerini durdurabileceğim hususlarında da bilgilendirildim/biliyorum.
Kişiselleştirilmiş/ticari iletişime ilişkin olarak kişisel verilerimin yukarıdaki aydınlatma metninde açıklandığı şekilde işlenmesine, kişisel verilerimin Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Boyner Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş. Beymen Mağazacılık A.Ş.(Beymen, Beymen Club), ile paylaşılmasına ve tarafıma Aymarka ve bu metinde sayılan grup şirketler tarafından verdiğim iletişim bilgilerim ile ileride güncellemem halinde güncel iletişim bilgilerim üzerinden SMS/ kısa mesaj, MMS, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, , e-posta / mail, mobil app ve web üzerinden push,bluetooth, beacon,her türlü özel-genel ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve onay veriyorum.
.
Adres:Ayazağa Mahallesi Azerbaycan Caddesi 3A Blok No: 3/O İç Kapı No:3 Sarıyer/İstanbul Telefon:+90(212)3862000 Faks:+90(212)3862010 E-Posta:Kep'li ve Kepsiz mail adresleri onlinedestek@aymarka.com.tr ve aymarka@hs03.kep.tr İnternet Adresi: www.network.com.tr
AY MARKA MAĞAZACILIK A.Ş.