Teslimat ve İade
Network.com.tr’de kolay iptal ve iade
NetWork Koşulsuz Müşteri Mutluluğu kapsamında, ürünlerinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Network.com.tr’dan satın aldığınız ürünleri iade etmek için size en uygun opsiyonu seçin.
Kolay iade nasıl yapılır?
1. İade Talebinizi Başlatın
Bu sayfa üzerinden size en uygun seçenekle iade sürecini başlatın.
2. Ürünlerinizi Paketleyin
İade edeceğiniz ürünleri, siparişinizle birlikte gelen orijinal kutu veya toz torbası ile Network kutusunun içine yerleştirin.
3. Paketinizi Teslim Edin
Oluşturulan iade kodu ile birlikte Kargo şubelerine veya kuryelerine teslim edin.
4. İade Onayı
Değerlendirme sonrası iade talebiniz onaylandığında, ürün bedeli ödemeyi gerçekleştirdiğiniz şekilde kartınıza iade edilir.
İade ve iptal talebi başlatma
Size en uygun seçenekle iade sürecine devam edebilirsiniz.
Kayıtlı kullanıcı
Kayıtlı kullanıcımız olarak hesabınız üzerinden sipariş verdiyseniz, iade talebinizi buradan başlatabilirsiniz.
İadeyi başlatMisafir kullanıcı
Hesabınıza giriş yapmadan veya üyelik oluşturmadan misafir olarak sipariş verdiyseniz, iade talebinizi buradan başlatabilirsiniz.
İadeyi başlatÜrün iptali
Siparişinizdeki ürünleri, faturası kesilip kargoya teslim edilmeden önce iptal edebilirsiniz. Siparişinizdeki ürünlerin güncel durumunu;
Kayıtlı kullanıcı
Hesabım > Siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz.
Misafir kullanıcı
network.com.tr/customer/orderquery sayfasından takip edebilirsiniz.
İade gönderisi ve teslimatı
Network.com.tr siparişlerinize ait iade gönderilerini Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak yapabilirsiniz. İadelerinizi, iade talebiniz sırasında oluşturulan ve 7 gün geçerli iade kodu ile Yurtiçi Kargo şubelerinden herhangi bir alıcı adresi belirtmeden, ücretsiz gönderebilirsiniz. 7 gün içinde gönderi yapmazsanız iade kodunun süresi dolacağından, tekrar iade talebi başlatmanız gerektiğini hatırlatırız.
Büyük hacimli ürünlerin iade gönderisi
Büyük hacimli ürünlerin iade gönderisi için iade talebiniz oluşturulduktan sonra ilgili lojistik firması ürünü evinizden uygun zamanda teslim almak için randevu talebiyle sizi arar.
İade süreci takibi
İade sürecindeki tüm adımları;
Kayıtlı kullanıcı
Hesabım > Siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz.
Misafir kullanıcı
network.com.tr/customer/orderquery sayfasından takip edebilirsiniz.
İade talebinize dair bilgilendirmeler SMS ve e-posta bildirimleri üzerinden yapılır.
Ücret iadesi
İade ettiğiniz ürün bedeli, siparişinizi tamamlarken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle aynı şekilde kartınıza aktarılır.
Kredi kartı / Banka kartı
Ürünleriniz iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeniz 3 iş günü içerisinde bankanıza iletilir. İade edilen tutarın kredi/banka kartlarına yansıma süresi, banka süreçleri gereği ortalama 1-3 iş günü iken debit kartlarda bu sürecin uzayabildiğini hatırlatırız.
Taksitli ödemeler
Banka uygulamaları gereği taksitli ödemeler taksitli olarak iade edilir.
NetPoints card
NetPoints card ile yaptığınız ödemelerin iadesi, NetPoints card’ınıza yüklenir.
Gift card
Gift card ile yaptığınız ödemelerin iade tutarı aynı numaralı kartınıza aktarılır.
İade politikası
1.
Teslim tarihinden itibaren 30 günü geçmemiş olmalıdır.
2.
Ürün koruma bandı açılmamış olmalıdır.
3.
Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.
4.
Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir durumda olmalıdır.
Sıkça sorulan sorular
NetWork.com.tr’den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?
- İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 30 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.
- İade işlemi için sevk irsaliyesinin arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir. (Fatura tüzel kişiler adına düzenlenmiş ise iade faturasının kesilmiş olması gerekmektedir.)
- Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Misafir kullanıcıyım, ürünümü nasıl iade edebilirim?
- Online sitemiz üzerinden almış olduğunuz;
- Yeni sezon ürün/lerinizin tadilatlarını ücretsiz olarak tüm mağazalarımızda (sezon+outlet) gerçekleştirebilmektesiniz.
- Outlet ürün/lerinizin Paça boyu kısaltma ve Paça daraltma tadilatlarını tüm mağazalarımızda (sezon+outlet) ücretsiz olarak yaptırabilmektesiniz. Belirtilen tadilat işlemleri dışındaki tadilat işlemleriniz varsa ücret karşılığında mağazalarımızdan hizmet alabilirsiniz.
- George Hogg markalı tekstil ürün/lerinizin tadilatını tüm Network outlet mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
İade sürecini nasıl takip edebilirim?
- Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde 30 gün içinde eş değer bir ürünle değiştirebilirsiniz.
Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.
- Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.
Kargo şirketi ile geri gönderim sürecini öğrenmek için tıklayınız.
İade talebimi iptal ettim, tekrar iade talebi oluşturabilir miyim?
Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.
Ücretsiz iade kargo gönderi koduma nasıl ulaşabilirim?
Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 14 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.
İade kodumun süresi doldu, nasıl yeni kod alabilirim?
Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "291368256 AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) online kurye talep edebilirsiniz. (Ana Sayfa > Gönderi Yap > Tıkla Gönder)
- Size en yakın Yurt İçi Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz. (Size en yakın şubeyi öğrenmek için tıklayınız.)
Taksitle aldığım ürünün geri ödemesi nasıl yapılıyor?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.
NetWork.com.tr’den satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?
İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
İade koşulları nelerdir?
Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
NetWork.com.tr’den satın almış olduğum bir ürünü değiştirebilir miyim?
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
İade işleminden sonra geri ödeme ne sürede yapılır?
Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.